Energy Law Summer School a Lubiana

domande di partecipazione entro il 31/7
05/07/2024

Sono aperte le iscrizioni alla Energy Law Summer School, che si svolgerà il 12 e 13 settembre prossimi all'Università di Lubiana.

L'iniziativa è organizzata dalle Facoltà di Giurisprudenza e di Scienze dell'Amministrazione dell'Ateneo della capitale slovena, in collaborazione con l'Università di Trieste - con il contributo dei professori di Diritto Amministrativo Andrea Crismani e Giacomo Biasutti - e con l'Agenzia dell'Unione Europea per la cooperazione dei regolatori dell'energia (ACER).
La Summer school è rivolta a studenti, laureati, dottorandi, ricercatori e studiosi in diritto e discipline affini. La partecipazione gratuita con copertura delle spese di alloggio.
Le domande di partecipazione vanno presentate entro il 31 luglio 2024.

Per maggiori informazioni e per le procedure di presentazione delle domande consultare il sito della Energy Law Summer School.

Locandina e Programma allegati

La segreteria

Energy Law Summer School in Ljubljana – call for applications by 31st July

5th July 2024

Registration is now open for the Energy Law Summer School, which will take place on September 12th and 13th at the University of Ljubljana.

The initiative is organised by the Faculties of Law and Administrative Sciences of the University of the Ljubljana, in collaboration with the University of Trieste - with the contribution of Administrative Law Professors Andrea Crismani and Giacomo Biasutti - and the EU Agency for the Cooperation of Energy Regulators (ACER).

The summer school is aimed at students, graduate students, doctoral students, researchers and scholars in law and related disciplines. Free participation with accommodation expenses covered.

Applications must be submitted by 31st July 2024.

For more information and application procedures see the Energy Law Summer School website.

Ultimo aggiornamento: 08-07-2024 - 16:11